רמת אנגלית

תעלו רמה.

קורס אנגלית שלוקח אותך לאנגלית שתמיד רצית

קורס אנגלית איכותי יוכל להביא אתכם לרמת השפה הרצויה עבורכם. רמת השפה נמדדת לפי היכולת להשתמש בה בביטחון ובאופן שוטף בכתיבה ובשיח, לצד מדידת היכולת להביע רעיונות בעזרת הכלים השונים של השפה. לכן ארבעת הרמות העיקריות של השפה (מלבד ABC ו NATIVE) נמדדות על פי יכולות השימוש בשפה, הן על ידי אוצר מילים עשיר מספיק ויכולת השליפה של המילים והן על ידי שימוש נכון בכלים השונים של השפה. בתחילת דרככם בקורס אנגלית של 101English אעמוד על רמת השפה שלכם, ובאמצעות הבנת המטרות אותן תרצו להשיג נוכל להציע לכם את המסלול המתאים ביותר עבורכם ללימוד אנגלית. כפי שתראו בהמשך, כל אחד מהמסלולים ייחודי בתוכן שלו.

01

Communicator

אנגלית בסיסית - שער לעולם

בסיומו של קורס אנגלית ברמה בסיסית תוכלו לדבר ולהתכתב באנגלית יומיומית.
למרות שאנחנו בישראל, האנגלית חילחלה אל שפת היומיום שלנו בכל מקום – בפרסומות, באינטרנט, במוצרים המיובאים מחו"ל ועוד.

ברמה זו תוכלו להרגיש בעניינים עם המשפחה והחברים ולא תרגישו מבוכה כשתצטרכו לקרוא אנגלית, לשלוח מייל, או לדבר עם מישהו באנגלית.

איך?

נלמד להתחיל לבנות משפטים, ובאמצעות שכלול אוצר המילים והזמנים הבסיסיים נבנה תשתית חזקה שתאפשר לך להמשיך בלימוד השפה במידת הצורך.

02

Tourist

אנגלית שמכניסה את העולם לכיס שלך

 ​

החלטת לטוס לחו"ל? רוצה להרגיש 'עצמאי/ת בשטח' ולהנות מהחויה המקומית עד הסוף? היום כבר אי אפשר להימנע מהאנגלית עוד לפני שהגענו לנתב"ג כי אנו נדרשים לפעמים להתכתב במייל או לשוחח עם נציג במלון או באטרקציה שאנו מתכננים להגיע אליה. כדי לא להרגיש עב"ם כבר בטיול הבא שלך אנו מזמינים אותך לקורס אנגלית שמאפשר תקשורת חלקה וזורמת בכל מדינה או אזור שבהם דוברים אנגלית.

איך?

ברמה זו נשים דגש על שיחה יומיומית ברורה ומובנת עם אוצר

מילים שמאפיין את החוויה התיירותית (והמקומית), ואת המושגים השגורים בפינו בהתנהלות היומיומית. למעשה, תוכלו לחיות במדינה דוברת אנגלית.


03

Diplomat

תוכלו לבטא רעיונות מורכבים באופן רהוט במקום העבודה, באקדמיה, עם דוברי שפת אם ועוד

רמה זו נדרשת בדרך כלל בהתנהלות מול קולגות, לקוחות וספקים דוברי אנגלית (בכל רמה שהיא). בין שתמשיכו לגור בישראל או שהחלטתם לבצע רילוקיישן, בעזרת קורס אנגלית הכולל אוצר מילים נרחב ותרגול אינטנסיבי של שימוש בכל מאפייני הדקדוק באנגלית תרגישו בבית עם האנגלית שלכם.

איך?

על ידי תשומת לב לשיפור רמת האנגלית הקיימת אשר שמה דגש על שטף וביטחון כאשר נדרשת רטוריקה מתמשכת בשיחות והתכתבות, לצד שאיפה למיקסום הדיוק.


04

Scholar

תוכלו להוביל שיחה עם דוברי אנגלית ברמת שפת אם בנושאים המורכבים ביותר ובביטחון מלא

הטופ של הטופ באנגלית. רמה זו מאפשרת להוביל שיחה עם דוברי שפת אם בנושאים מורכבים הדורשים רמת רטוריקה גבוהה ביותר ושליטה מוחלטת באוצר המילים ורזי השפה האנגלית.

איך? 

על ידי תרגול התכתבות באופן מקצועי, והתדיינות על פוליטיקה, פילוסופיה, דת, כלכלה ועוד. בתום קורס אנגלית שיביא אותך לרמה זו ייתכן שרמת האנגלית שלך תהיה טובה יותר משל דוברי אנגלית ברמה של שפת אם.​


Share by: